Kävimme kesäkuun alussa ystäväni kanssa ikimuistoisella melontaretkellä 🛶. Yllätys syntymäpäiväsankarille! Sää oli mitä parhain ja oppaamme aivan mahtava. Myös retkieväät maistuivat luonnossa niin makoisilta ☕🥧. Kiitos Juho!!
Anne Koivisto
Отличное место с умеренными ценами, отличными каяками. Можно взять в аренду все что нужно, даже газ и еду. Очень приветливый персонал, все говорят по английски
Анна Киселева
Upeita sepän tekemiä tuotteita myynnissä. Erityisesti kirveet ja keittiöveitset ihastuttivat. Veitsi tuli ostettuakin. Myytävää oli yllättävän vähän eli ilmeisesti tuotteet ovat olleet kysyttyjä. Erittäin ystävällinen henkilökunta.
Ismo Kurki
Hyvää palvelua ja laadukkaita tuotteita. Kannatti tulla kauempaakin käymään.
Aapo kujala
Hyvä tunnelma kivojen ihmisten ja jännittävien aktiviteettien keskellä😊
Johanna Nevala
A wonderful place in the woods where a smith still handcrafts wonderful knives, small axes and different other accessories by hand. Don't miss it!
Markus Ihle
Todella ystävällistä toimintaa. Suosittelen käymään.
Alpo Piskonen
Great place: very friendly stuff, kayaks in good condition, reasonable prices. Highly recommended! And they have day rental, not only tours and classes.